Ga naar de hoofdinhoud
Gemeente Drechterland Home

Prima idee, echter parkeren grote voertuigen nu waar?

Van "Aanpak overlast parkeerterrein bij voetbalveld Schellinkhout"

Ga naar het project

Overlast is nooit prettig. Het afsluiten van het parkeerterrein zal het probleem van de auto' s die daar parkeren zoals bedrijfswagens die hoger zijn dan de gebruikelijke personenwagens dwingen om in straten te gaan staan. In deze straten mogen ze niet staan omdat ze te hoog zijn en uitzicht blokkeren in de straat of dijk. Het afsluiten is tijdelijk zo stelt de gemeente, maar dat is het uiteindelijk nooit, de uitstel van woningbouw kan wel een aantal jaren duren. Dus gemeente wat is tijdelijk en wat te doen met bedrijfswagens die daar nu parkeren?

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.

Delen

Huidige status

voorgesteld