Overlast parkeerterrein Schellinkhout
Van "Aanpak overlast parkeerterrein bij voetbalveld Schellinkhout"
Ga naar het project
Beste gemeente, fijn dat het volk zijn zegje mag doen over uw oplossing. Ikzelf heb geen overlast, en ik woon aan de Havenweg, en ik heb geen hond om uit te laten. Maar diegene die wel last van overlast hebben moet er een oplossing komen. Uw oplossing om betonblokken te plaatsen is niet de oplossing. De oplossing in deze gedoogmaatschappij is om te handhaven. Dus meer surveillance, eerst waarschuwen en daarna beboeten. Dus meer politie met een betere beloning. Meer sociale controle is ook goed, maar dat is tegenwoordig een gevaarlijk item. Geef de jeugd hun eigen plek waar ze geen overlast veroorzaken. Zet er een jongerenwerker op. Alleen maar betonblokken , lekker goedkoop maar geen oplossing, alleen maar meer overlast voor burgers.
